PROTOKOLL FRÅN ÅRSSTÄMMOR
Finns under fliken Dokument
BOSTADSRÄTTSHAVARENS
RÄTTIGHETER OCH SKYLDIGHETER (180107)
Styrelsen vill påminna alla medlemmar om de rättigheter och skyldigheter som finns inskrivna i våra stadgar.
Gå gärna in på fliken Stadgar och läs vad som gäller.
Det bör särskilt påpekas att om lägenheten står tom under en längre tid måste man ordna med regelbunden tillsyn så att
t ex alla vattenlås fylls på för att undvika lukt, och att terrassens avrinning fungerar.
INFORMATION TILL VIKTIGA KONTAKTER
Storholmens Förvaltning AB
sköter vår fastighetsförvaltning, föreningens ekonomi, avgiftsavier och meddelanden om pantsättning.
Personlig service helgfria vardagar mellan kl 07.00-21.00 via telefon 08-520 252 00
Felanmälan dygnet runt via formuär på Storholmens hemsida: www.storholmendirekt.se
Felanmälan dygnet runt via e-post: info@storholmen.se
JOUR DYGNET RUNT: 08-695 00 00 (AKUTA SITUATIONER)
Meddelanden om pantsättning ska skickas till:
Brf Kabeludden, c/o Storholmen 632, Box 56012, 102 17 Stockholm
AKUT STOPP I AVLOPPET?
Ring Lybecks Avloppsjour
08-758 89 87
www.lybecks.se
Felanmälan kabel-TV och bredband från Tele2
Telefon 90 222
Felanmälan Hiss
Motum, felanmälan dygnet runt: 08-564 350 10
Aimo bevakar parkering i vårt område
Telefon kundtjänst 0771-96 90 00
Parkeringstillstånd, parkeringsplatser och garage
kontakta Lennart Forslund, Kabeluddsvägen 8, 073-577 06 02
Skadeinsekter
kontakta Nomor 0771- 12 23 01,
samverkar med vårt försäkringsbolag Trygg Hansa.